dilluns, 4 de febrer del 2013

CAMÍ DE TAULA DE CAIXES

Aquest camí de taula està brodat amb la tècnica Lagarterana.

Aquest tipus de brodat el vaig apendre de petita anant els estius a classes amb tot de nenes del poble, en aquells anys no hi havia casals d'estiu i passavem les tardes a casa de la senyora Carmen Muñoz que ens guiava en les nostres puntades i on vaig fer un mostruari que un dia d'aquests us ensenyaré i d'on vaig treient les cenefes que després puc reproduir. 

Tantes tardes aprenent a contar els fils i canviant de colors i enfilant l'agulla per perfeccionar els brodats ens feia passar l'estiu aprofitant per aprendre destreses que només s'aprenent Fent i Desfent.



Aquest camí de taula és el segon que he fet de "caixes". El primer el vaig fer per un regal al Sr. Frank Ruhnau i vaig pensar de fer-ne un per a mi, aquest és el que us ensenyo, el que decora la taula del menjador de casa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada