dilluns, 15 de juliol del 2013

Un Juliol enganxada al ganxet

Tot i que ens havien dit que no faria estiu Déu n'hi dó la calor que fa.

Tinc moltes coses entre mans però algunes d'elles, com pintar les parets del jardí i altres treballs de bricolatge, només les puc fer quan baixa el sol.

A estones a dins i més fresqueta, quan el sol apreta, estic fent aquestes bosses tant colorides i estiuenques que m'han encarregat.


Aquest és el  material he utilitzat:


Totes les bosses que he fet són difetents, originals i úniques convinant textures i colors de totes les maneres possibles, de diferents estils i mides.

Bandoleta amb estampat de flors 

 Aquesta bossa és de mida més petita.

Per la tira vaig fer un trenat entrellaçant sis tires de manera que quedés planera.










Bandoleta turquesa
Convinant dos tons de blau

Uns amics em van demanar que els fes una bossa per regalar a la seva neboda que aviat celebra l'aniversari. Espero que li agradi moooooolt !!!!




Una bossa perfecte per anar de festa.

La mida justa per portar l'imprescindible i passar una bona vetllada i bona companyia.





Unes de més grans i pràctiques per sortir de casa.

Perfecte per sortir de casa amb tot el que cal portar.
Aquesta convinació d'estampat de flors i els detalls en turquesa fa estiu.



Amb els mateixos colors però amb petites variacions i convinant diferents maneres de fer les nanses he fet aquestes bosses tant pràctiques i estiuenques.



En color turquesa també queda molt xula !!!!



He estat fent proves creant aquesta bossa feta a mitja amb un trenat al centre i nanses de fusta.


Ara tinc més material i això a les meves mans pot ser explosiu !!!!!


Mireu quin cistell més xulo m'he fet per anar a la platja, al mercat o al super !!!! 

Hi quep tot, tot i tot !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada